64755
Book
In basket
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd. 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] s. : rys. ; 25 cm.
(Ekonomia i ZarzÄůdzanie)
Availability:
Wypożyczalnia Niemodlin
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 141-143. Indeksy.
Summary, etc.
Streszczenie: To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy - mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą. To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again